Dag 2 Colombo

22 augustus 2018 - Colombo, Sri Lanka

We zitten inmiddels in het hotel in Colombo. Een simpel en leuk hotel. Niet te groot, met zwembad.  De reis is goed verlopen hoewel een overstap in Doha van 3uur toch niet zo heel goed bevallen is. Voorgaande jaren hadden we de vlucht losgekoppeld van de reis en vlogen wij een paar dagen eerder dan de groep en rechtstreeks. Helaas was dat nu niet mogelijk. Dus er zat niets anders op dan mee te gaan. Na 5 1/2 uur gingen we dus weer naar beneden. Doha een mooi, groot en stil vliegveld. Stil is onbegrijpelijk als ik je nu vertel dat we om kwart voor 3 verder gingen. Wehadden een half uur vertraging mede doordat er voor ons zeker 4 toestellen de lucht ingingen en er na ons ook nog 4 in de rij stonden. Niet te geloven toch zo middenin de nacht. Het is niet te geloven maar in het vliegtuig hadden we een uur gratis WIFI. Bizar eigenlijk. Om 10uur landen we in Colombo. Douane door, koffer pakken en op zoek naar de reisleider. Wachten totdat de groep compleet is en door naar het eerste hotel, waar we nu zitten. Netjes, eenvoudig en met zwembad. Zo eerst koffers naar de kamer even wat eten en dan zwemtijd. Oh nee. Nog even naar een batik winkeltje aan de overkant en daar nog even naailes gegeven. Wij zitten bij de kamer even dit te schrijven en ik hoor Kim om de hoek in het zwembad. Om 6 uur info tijd dan eten en ik denk naar bed.

1. Manon, Tom & Luke:
    22 augustus 2018
    Lekker genieten! Maare.. een zwembadmoord?! Klinkt lekker..
    Dikke kus vanuit een heel zonnig Nederland!
  2. Jenny Boonzaaijer:
    22 augustus 2018
    Fijn dat Kim een kamer heeft en dat jullie goed zijn aangekomen.
    Nu snel acclimatiseren en genieten van de rondreis! Veel plezier!
    Liefs van Geert en Jenny
  3. Eric en Inge:
    22 augustus 2018
    Laat het weer een mooi avontuur worden in dat, naar het schijnt, prachtige land.