Dag 17 6 september 2018

6 september 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Inmiddels is het zaterdag en zijn we alweer bijna 2 dagen.
De terugvlucht is goed gegaan en overal is Ruud netjes per rolstoel  vervoerd. Vanaf Schiphol met de taxi naar huis die ook nog eens lekker onze koffers achterin schoof zodat Kim en ik er niet mee hoefden te sjouwen.
Gisteren bij de huisarts geweest en Ruud hoeft niet meer naar het ziekenhuis. Hij heeft tot  vrijdag nog antibiotica, dezelfde als hij uit Sri Lanka had. Dat is wel zwaardere als dat ze in Nederland normaal geven maar we gaan er toch maar gewoon mee verder, en dan gaat de bacterie gewoon weer weg.
Ruud heeft nu een prive chauffeur nodig dus daar ben ik tot uitgeroepen en meneer zit dus achterin in met
 been op de bank. Ach ja is niet anders toch. Hij mag voorlopig een week niet rijden ivm verzekering.
Wij zijn in elk geval weer blij dat alles goed is.

Sri Lanka we hebben genoten, je bent een mooi land. Mooie natuur,  cultuur en lieve mensen. Het was fantastisch

Wij gaan ons opmaken voor het vertrek van Kim aanstaande  maandag

We hopen dat jullie het leuk vonden om dit blog te lezen. Ik heb met het plezier geschreven. Xxx

1. Ma en Pa:
    8 september 2018
    Hoi lieve kinderen en Kim, we hebben genoten van al jullie verhalen en foto's. Zagen dingen terug van ons bezoek in 1999, het is een prachtig land. Hebben meegeleefd met de moeilijke laatste dagen i.v.m. de infectie van Ruud. Blij dat jullie weer gezond thuis zijn, stappen straks in de auto en komen naar Tilburg. TOT DAN.
  2. Jenny Boonzaaijer:
    8 september 2018
    We hebben genoten van de verhalen en de reis echt meebeleefd. Shr Lanka staat nu ook op mijn verlanglijstje! Alleen zonder ziekenhuisbezoek.
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Tot gauw!
    Jenny en Geert
  3. Lia en Adri:
    8 september 2018
    Dank jullie wel voor het meereizen. Wij hebben er ook van genoten en mooie foto's gezien. Fijn dat het met Ruud beter gaat en sterkte met het afscheid nemen maandag. Succes Kim fijn dat je een plekje hebt geregeld.😘
  4. Eric en Inge:
    9 september 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Dank je wel voor de reisverhalen, foto's en het meereizen. Wat is Sir Lanka een prachtig land. Sterkte voor aanstaande maandag en Kim succes en veel plezier.😘